Rankingi24 - ciekawostki i rankingi ze świata

Zarejestruj

Najpopularniejsze rankingi


5 dziwnych kampanii na Kickstarterze, które zakończyły się sukcesem

Chyba każdy internauta słyszał o Kickstarterze, a tym którzy nie słyszeli pragniemy przypomnieć, że jest to strona pośrednicząca w finansowaniu różnego rodzaju projektów przez społeczność. Jak to działa? Wymyślasz sobie jakiś projekt, np. książkę, i prosisz internautów o ty by go sfinansowali w zamian za jakiś dodatkowe profity: podziękowanie, wczesny dostęp, elektroniczną wersję produktu, gotowy produkt, spotkanie z tobą i wiele więcej.

Na Kickstarterze finansuje się wiele fajnych rzeczy, ale raz na jakiś czas trafiają się nietypowe kampanie. Dziś chcielibyśmy pokazać wam kilka takich kampanii, który po mimo co najmniej dziwnego pomysłu, zostały sfinansowane.

1. Sałatka ziemniaczana.

Kampania której celem było uzbieranie pieniędzy na sałatkę ziemniaczaną, przygotowana przez Zacka Dangera Browna, stała się światowym fenomenem. Ten człowiek poprosił tylko o 10 dolarów na sałatkę ziemniaczaną, a udało mu się uzbierać aż 55 492 dolarów. Autor kampanii nie chce zatrzymać tych pieniędzy tylko dla siebie i obiecał, że zorganizuje święto ziemniaka, na którym sałatki będzie pod dostatkiem.

2. Wykres smakowitości Burrito z kurczaka.

Noboru Bitoy chciał ocenić smak kilku burrito z kurczaka, dlatego utworzył kampanię na Kickstarterze i poprosił ludzi o 8 dolarów. Kampania okazała się sukcesem i zamiast 8 dolarów Noboru dostał 1 050 dolarów od 258 ludzi. To pozwoliło temu panu skosztować burrito podczas skoku ze spadochronem i podzielić się swoją oceną z osobami, które wsparły jego kampanię.

3. Figi damskie na czas okresu.

Na inny ciekawy pomysł wpadł Anthony z Harebrained Inc. Ten człowiek przygotował linie damskich majtek z potwornymi grafikami, które kobiety mogłyby zakładać w czasie okresu. Anthony chciał uzbierać 10 000 dolarów, ale jego kampania okazała się tak dużym sukcesem, że zebrała wokół siebie społeczność 9 550 osób, które wsparły projekt nietypowych majtek kwotą 404 763 dolarów.

4. Bojowe przybory kuchenne.

Kolejną udaną kampanią okazała się "Combat Kitchenware" przygotowana przez Jamesa Browna. Ów Pan postanowił zebrać pieniądze na przygotowanie epickiej patelni do walki, którą można przygotowywać legendarne posiłki. W celu sfinansowania projekt potrzebował tylko 7 000 dolarów, ale ostatecznie zainteresowanie patelnią okazało się tak duże, że zebrano 46 261 dolarów.

5. Grillowany Cheesus.

Kiedy Rob Corso i Meg Sheehan stworzyli swoją pierwszą Kickstarterową kampanię w 2012 roku, udało im się połączyć dwie popularne rzeczy: miłość do sera i miłość do Jezusa. Grilled Cheesus to elektroniczny grill, który pozwalał wypalić twarz Jezusa na kanapkach. Ludzie odpowiedzialni za ten wynalazek poprosili o 25 000 dolarów, i udało im się zebrać 25 604 dolary – rzutem na taśmę projekt został sfinansowany.

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Najpopularniejsze sondy

Nasze ciekawostki na FB

Ostatnie komentarze